środa, 3 października 2012

Pomarańczowa odsłona i wycieczka do Chęcin

 Witajcie.
Dzierżąc w dłoni aparat chodzę i szukam kolorów jesieni. Oto moje propozycje koloru pomarańczowego.










W ostatnią sobotę września zwiedziliśmy ruiny zamku w Chęcinach.
Jesienne lasy to przeogromna feeria barw. Pogoda dopisała.
Jeśli będziecie w pobliżu odwiedźcie również znajdującą się w pobliżu jaskinię Raj.
Posiada ona przepiękną i dobrze zachowaną szatę naciekową a ilość stalaktytów ( w różnych stadiach rozwoju) jest ogromna.














Pozdrawiam serdecznie.


24 komentarze:

  1. Moje Świętokrzyskie :) Zdjęcia przecudowne :) Pozdrawiam :) No i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, zwłaszcza te z wiewiórką!
    Byłam na podobnej wycieczce, ale dawno temu.Fajnie było sobie przypomnieć , oglądając Twoje zdjęcia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała wycieczka:))) i jaka cudna wiewiórka! :)))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna wiewióreczka :) super wycieczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wycieczka i piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna wycieczka a wiewiórka na pewno jest pomarańczowa :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomarańczowy to bez dwóch zdań kolor jesieni!
    Zdjęcia obłędne Kochana;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię jesienne obrazki.. bardzo

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne fotografie ;) jesienne i ciepłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiewiórki są takie urocze ...
    Piękne zdjęcia ...
    pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WIEWIÓRECZKA CUDNIE JESIENNO-POMARAŃCZOWA:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te pomarańczowo-żółte klony. A wiesz, że to podobno barwy wojenne? Tak się podobno przed jakimiś robaczkami, żuczkami bronią.
    dzięki za wycieczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, jesiennie i pomarańczowo:)
    Ja kiedyś z moją rodziną też byłam na podobnej wycieczce tzn. byliśmy w skansenie w Tokarni, na zamku w Chęcinach, do jaskini Raj nie weszliśmy, bo potrzebna była wcześniejsza rezerwacja i skończyliśmy zwiedzanie na Kielcach:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, ze nie dostaliście się do Jaskini Raj. Musieli mieć w tym dniu wielu zwiedzających z wycieczkami szkolnymi na czele. Byłam tam kilka razy i owszem, trzeba było czekac godzinę aby wejść, ale rezerwacji nigdy dokonywać nie musiałam. Jestem z Kielc więc mam bliziutko :)
      Mam nadzieję, że zaliczyliście również Święty Krzyż :)Jeśli nie to wielka strata :) Pradę mówiąc na Święty Krzyż trzeba zarezerwować cały dzień. Najlepiej wdrapać się na niego Szlakiem Królewskim :) I podziwiać klasztor, piekne lasy i widoki :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Uwielbiam takie wycieczki ! Piękne zdjecia zrobiłaś:)
    Pozdrawiam Cie serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna ta pomaranczowa jesien u Ciebie, zwlaszcza wiewiora:)
    Tez lubie takie wycieczki, przywiozlas piekne zdjecia, mnie zachwycilo to pierwsze schodow.
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  17. wiewióra pierwsza klasa :)
    A ja zabieram się do zrobienia zdjeć mojego koloru pomarańczowego :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia a szczególnie z wiewiórą:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ruda pierwsza klasa:) Te zwierzątka zawsze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezwykłe zdjęcia. Myślę, że i na zdjęciach z wycieczki dużo pomarańczowego:) wiewiór jest super :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. sliczna, rozkraczona :) wiewiórka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz.