wtorek, 14 lutego 2012

walentynki???


 

...nie lubię. Denerwuje mnie tandeta i komercja.                                              Toleruję, ponieważ każdy pretekst do okazywania sobie uczuć jest dobry.          I dlatego, mimo wszystko, odrobina przyjemności z tej okazji:

 sernik na zimno

Przepis prosty i szybki. Na spodzie biszkopty, na nich warstwa białego sera( z wiaderka) połączonego z ubitą śmietaną kremówką, cukrem pudrem , esencją waniliową i żelatyną. Na wierzchu owoce przykryte galaretką truskawkową.

 dekoracje zimowe schowane, w domu zagościła wiosna

Justynko, Vivi22, Paulinko dziękuję z całego serca za pamięć i cudne karteczki.

Ten świecznik to prezent od koleżanki, Aniu doskonale znasz mój gust.

dziękuje bardzo.

A na koniec chciałabym podzielić się z Wami przepisem na sprawdzony spód pizzy. 

2szklanki mąki, 3 dag drożdży, 1/2 szklanki ciepłego mleka, 1 łyżeczka cukru, 4 łyżki oleju.Ciasto zagnieść, odstawić w ciepłe miejsce na pół godziny. Rozwałkować, (my lubimy cienkie) posmarować przecierem pomidorowym a na wierzch... co komu w duszy gra. U mnie pieczarki, oliwki, rukola, papryka, ser, kurczak. Piec około 15 minut w 22o stopniach.

Smacznego.

 

 

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za każdy komentarz.

12 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia bardzo miło się je ogląda:) Serniczka jestem ciekawa bardzo a pizzę to na bank wypróbuję, bo lubimy bardzo a Twoja tak apetycznie wygląda:)
    Jak znajdę chwilę to napiszę @ ale to bardziej w weekend pewnie:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez nie jestem fanką walentynek.. zdjęcia smakowite i ten sernik.. ech uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja również nie należę do tych fanek :-) Śliczne zdjęcia :)

      Usuń
  3. Ale tutaj dzisiaj pięknie i smacznie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty. Sernik wygląda smakowice a ciasto na pizzę napewno wypróbuję bo uwielbiamy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie i smakowicie u Ciebie!!!
    Pizze robię podobnie ale Twoje ciasto jakos lepiej wygląda. Wypróbuję przepis!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale zdjecia! Ramka z korona cudowna! Ja tez nie przepadam za tym swietem, ale sernika na zimno zjadlabym chetnie:-)
    sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  7. podzielam Twój stosunek do Walentynek..poza tym nie lubię czerwieni w dekoracjach!!!
    Nie ma to jak subtelne kolory akcentów wiosennych w naszych domach.
    Stolik taca o który pytałaś, dostałam w prezencie..Bardzo bardzo już od daaawna mi na takim zależało i trąbiłam wszystkim możliwym gwiazdorom..
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 pierwsze zdjecia to mistrzostwo świata:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj! robiłam Twoja pizze dla moich ,,starych ''dzieci ,weszla do jadlospisu na stale:)
    Jedyne co w niej zmieniłam ,to ilośc składników x 2 a nie raz nawet x3-takie z nas żarłoki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz.